Αναζήτηση

ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ «NOTOSMORE»

  1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Καλώς ήλθατε στο πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» το οποίο παρέχεται από την εταιρεία «NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ AEBE», που εδρεύει στην Κηφισιά επί της οδού Καλυφτάκη 5 (Α.Φ.Μ. EL099350688, Δ.Ο.Υ.: Φ.Α.Ε. Αθηνών), εφεξής καλουμένης χάριν συντομίας «NOTOS».
 
Με το να γίνετε μέλος συμφωνείτε να δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
 
Η NOTOS διαθέτει το πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» (στο εξής Πρόγραμμα) για τα φυσικά πολυκαταστήματα notos και το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα μέσω της ιστοσελίδας www.notos.gr (στο εξής “Πολυκαταστήματα”), τα προνόμια του οποίου δικαιούνται να λαμβάνουν ανεξαιρέτως όλοι οι ενήλικοι πελάτες (στο εξής “Τα μέλη”) των πολυκαταστημάτων που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore» είναι δωρεάν και δεν απαιτείται αγορά για να γίνετε μέλος.
 
Με το να γίνετε μέλος του προγράμματος θα μπορείτε να κερδίζετε πόντους που θα σας κατατάσσουν σε διαφορετικές βαθμίδες όπου θα μπορείτε να λάβετε μέρος σε προσφορές, υπηρεσίες, εκδηλώσεις και πολλά άλλα που διοργανώνονται από τη NOTOS ή από συνεργαζόμενες εταιρείες με τη NOTOS.
 
Ως συνδεδεμένο μέλος θα σας προσφέρουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένων εξατομικευμένων προσφορών και προτάσεων που θα κοινοποιούνται από τα πολυκαταστήματα ή/ και μέσω αποστολής μηνυμάτων sms, μηνυμάτων viber, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων εφαρμογών ή στη ροή κοινωνικών μέσων σας, κατά περίπτωση.
 
Τα μέλη θα ενημερώνονται οποτεδήποτε για το λογαριασμό τους και θα να έχουν πρόσβαση στη συνολική εικόνα τους (ιστορικό αγορών, σύνολο διαθέσιμων πόντων που έχουν συγκεντρώσει από τις αγορές τους ή και από προωθητικές ενέργειες, βαθμίδα, προνόμια, διαθέσιμα και εξαργυρωμένα κουπόνια, κ.α.) μέσω του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα ««Μέλη notosmore»)» ή / και από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “ notosmore”).
 
Η ιδιότητα μέλους σας είναι προσωπική, μη μεταβιβάσιμη και υπόκειται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους κανόνες, κανονισμούς, πολιτικές και διαδικασίες που υιοθετούνται από τη NOTOS, όπως εγκρίθηκαν από εσάς κατά τη συμμετοχή σας σε προσφορές, ανταμοιβές, αγορές και άλλες σχετικές υπηρεσίες.
 
Τα μέλη μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις και να έχουν πρόσβαση πάντα στην πιο πρόσφατη έκδοση αυτών, μέσω της σχετικής σελίδας του ιστότοπου των πολυκαταστημάτων ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ «notosmore» | notos και της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “ notosmore”).
 
Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η NOTOS θα επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα στη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εδώ.
 
  1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
 
Το πρόγραμμα επιβράβευσης απευθύνεται σε ενήλικες πελάτες της NOTOS που ενεργούν με προσωπική ιδιότητα και όχι υπό την ιδιότητα μιας εταιρείας.
 
Οι εργαζόμενοι στη NOTOS μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα, αλλά μπορεί να αποκλειστούν από ορισμένες προωθητικές ενέργειες.
 
Επίσης το πρόγραμμα περιορίζεται σε αγορές που πραγματοποιούνται στα φυσικά πολυκαταστήματα notos & στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr.
 
Οι πελάτες των πολυκαταστημάτων που επιθυμούν να αποκτήσουν λογαριασμό και να ενταχθούν στο πρόγραμμα, πρέπει να εγγραφούν σε αυτό σύμφωνα με τα εξής:
Η εγγραφή του μέλους στο πρόγραμμα πραγματοποιείται από το ταμείο των πολυκαταστημάτων ακολουθώντας τις οδηγίες του υπαλλήλου (απαιτείται η συσκευή του τηλεφώνου του μέλους για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση με την απόδοση ενός εξαψήφιου προσωρινού κωδικού (One-Time Pin), από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”), από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα εγγραφής και με αποστολή sms του κειμένου NOTOS στο 54045.
 
Προϋπόθεση εγγραφής είναι η δήλωση πραγματικού και μοναδικού ανά μέλος κινητού τηλεφώνου, το οποίο πρέπει να έχει καταχωρηθεί από Ελληνικό Πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
 
Ειδικότερα, κατά την εγγραφή μέσω της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”) και του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr το μέλος καλείται να συμπληρώσει και τη φόρμα εγγραφής με επιπλέον προσωπικά στοιχεία.
 
Κατά την διαδικασία εγγραφής του μέλους, πραγματοποιείται αποστολή κωδικού μιας χρήσης (OTP) για την επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου του μέλους.
 
Εγγραφή νέου μέλους με αριθμό κινητού τηλεφώνου που υπάρχει ήδη στη βάση δεν δύναται να ολοκληρωθεί. Σε μια τέτοια περίπτωση, το μέλος θα χρειαστεί να αποστείλει e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr για επίλυση του θέματος.
 
Το μέλος δηλώνει, ότι όποια πληροφορία δίνει στο πρόγραμμα είναι αληθής και ακριβής και είναι υπεύθυνο για την ορθότητα αυτής και τη διατήρηση ενημερωμένων στοιχείων στο προφίλ του. Η εταιρία NOTOS δε φέρει ευθύνη απόδοσης προνομίων μέλους, στην περίπτωση που το μέλος έχει δώσει λανθασμένα ή ανακριβή προσωπικά στοιχεία.
 
 
 
 
  1. ΠΟΝΤΟΙ, ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ
 
  • Το μέλος δικαιούται 5 πόντους για κάθε 1€ αγορών σε επιλεγμένα σήματα (brands) ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και καλλυντικών.
  • Το μέλος κερδίζει πόντους μόνο με αγορές ως συνδεδεμένο μέλος ή πραγματοποιώντας άλλες δραστηριότητες απονομής πόντων όπως κοινοποιούνται κατά καιρούς από το πρόγραμμα, παράδειγμα συμμετοχή σε διαγωνισμούς. Αναλυτικότερα, το μέλος, για να κερδίσει πόντους, πρέπει να αναφέρει το αναγνωριστικό μέλους (αριθμός κινητού) που σχετίζεται με την εγγραφή του στο ταμείο των πολυκαταστημάτων ή να συνδεθεί στο λογαριασμό του πριν ολοκληρώσει την αγορά του από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr.
  • Το μέλος δεν κερδίζει πόντους από αγορές δωροκαρτών.
  • Οι πόντοι που έχει κερδίσει το μέλος είναι προσωπικοί και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλο άτομο ή μέλος.
  • Οι πόντοι που αποκτώνται ισχύουν για 12 μήνες από την ημερομηνία της αντίστοιχης συναλλαγής με βάση την οποία αυτοί αποκτήθηκαν ή την ημερομηνία της προωθητικής ενέργειας από την οποία αποκτήθηκαν, (για παράδειγμα οι πόντοι που αποκτήθηκαν στις 18 Ιουνίου θα λήξουν στις 18 Ιουνίου του επόμενου έτους).
  • Οι πόντοι που κερδίζονται υπολογίζονται για την τοποθέτηση του μέλους σε μια από τις τέσσερις βαθμίδες του προγράμματος και για την μετάβαση στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη βαθμίδα του προγράμματος.
  • Το μέλος επιβραβεύεται με προνόμια που απορρέουν από τη βαθμίδα στην οποία τοποθετείται ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνει.
  • Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει μέρος από το σύνολο των πόντων του (ή και όλους) για την έκδοση εκπτωτικών κουπονιών σε επιλεγμένα brands, είτε αυτά αναφέρονται στην ηλεκτρονική σελίδα του σχήματος είτε προκύπτουν από έκτακτες προωθητικές ενέργειες.
  • Το μέλος δικαιούται να εξαργυρώνει τα κουπόνια του στο διάστημα και υπό τις συνθήκες που αυτά παραμένουν ενεργά στο λογαριασμό του. Κατά την εναλλαγή βαθμίδων, κουπόνια που το μέλος δικαιούτο στην προηγούμενη βαθμίδα δεν μεταφέρονται καθώς ακυρώνονται. Τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις στο σύστημα επιβράβευσης ενημερώνονται μονομερώς από την NOTOS χωρίς να απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση του μέλους.
  • Ο αριθμός των πόντων και το δικαίωμα χρήσης κουπονιού δεν αντικαθίστανται ή εξαργυρώνονται με επιστροφή χρημάτων. Ανάλογα με τους πόντους που έχει μαζέψει το μέλος, θα μπορεί να απολαύσει τα προνόμια που αντιστοιχούν στο ισχύον πρόγραμμα, στη βαθμίδα που βρίσκεται κάθε φορά.
  • H NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής και να μεταβάλλει ή αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών καθώς και τα προνόμια των βαθμίδων ενημερώνοντας τα μέλη με ανάρτηση στην εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης (mobile app “notomore”).
  • Η ημερομηνία εγγραφής στο πρόγραμμα αποτελεί την «Ημερομηνία Έναρξης» κάθε έτους μέλους στο πρόγραμμα. Το "Έτος Μέλους" είναι οι 12 μήνες που ακολουθούν την ημερομηνία έναρξης. Η βαθμίδα στο πρόγραμμα βασίζεται στους πόντους που θα κερδίσει το μέλος κατά τη διάρκεια του τρέχοντος ή του προηγούμενου έτους, όποιο από τα δύο είναι το υψηλότερο.
  • Το νέο μέλος ή το μέλος που δεν έχει επαρκείς πόντους για να ενταχθεί στη δεύτερη βαθμίδα, θα ξεκινήσει από την πρώτη. Εάν το μέλος φθάσει στη δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη βαθμίδα κατά τη διάρκεια του έτους μέλους στο πρόγραμμα, θα παραμείνει σε αυτή για το υπόλοιπο του έτους μέλους και του επόμενου έτους μέλους. Εάν το μέλος κατά τη διάρκεια του έτους μέλους δεν συγκεντρώσει επαρκείς πόντους για να περάσει στη δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη βαθμίδα, θα επιστρέψει στην πρώτη βαθμίδα για το επόμενο έτος μέλους.
  • Μετά το τέλος κάθε έτους μέλους, όλοι οι πόντοι που υπολογίζονται για την επόμενη βαθμίδα μέλους θα μηδενίζονται και θα ξεκινούν από το 0 από την αρχή κάθε έτους μέλους.
  • Οι πόντοι που υπολογίζονται για την παροχή εκπτωτικών κουπονιών ισχύουν μέχρι την επόμενη Ημερομηνία Έναρξης.
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια δε μπορούν να ανταλλαχθούν με μετρητά, δωροκάρτες ή να χρησιμοποιηθούν για αγορές που ανέρχονται συνολικά σε ποσό μικρότερο από την αξία του εκπτωτικού κουπονιού ή την αξία της προυπόθεσης αγοράς που μπορεί να ζητείται σε κάποιο κουπόνι. Το συνολικό ποσό της αγοράς, μετά την εφαρμογή του κουπονιού μπόνους, πρέπει να υπερβαίνει το 1€. Τα μη εμπορικά αγαθά, όπως οι τσάντες αγορών στο κατάστημα, δεν υπολογίζονται σε αυτό το ποσό.
  • Κάθε εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο μία φορά και εφαρμόζεται σε επιλεγμένα προϊόντα της αγοράς.
  • Το κάθε εκπτωτικό κουπόνι πρέπει να εξαργυρωθεί εντός 30 ημερών μετά την απόκτησή του, διαφορετικά θα λήξει και θα διαγραφεί. Εκτυπώσεις ή στιγμιότυπα οθόνης του εκπτωτικού κουπονιού δεν θα γίνουν δεκτές. Αποκλείεται η νομική προσφυγή.
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δωροκαρτών ή να εφαρμοστούν σε προηγούμενες αγορές.
  • Σε περίπτωση που το μέλος επιστρέψει προϊόν από την αγορά του οποίου κέρδισε πόντους:
    • Οι πόντοι που κερδίζονται κατά την αγορά ενός προϊόντος θα αφαιρεθούν από το λογαριασμό του.
    • Το πλεονέκτημα έκπτωσης που λαμβάνεται μέσω των εκπτωτικών κουπονιών παύει να ισχύει. Μόνο το ποσό που καταβλήθηκε για το προϊόν θα επιστραφεί, όχι το εκπτωτικό κουπόνι.
  • Ειδικά για την εξαργύρωση των κουπονιών του Συνεργάτη του προγράμματος, το μέλος ακολουθεί την εξής διαδικασία:
    • ALTERLIFE & ALIAVITA: Για την πρώτη του επίσκεψη, το μέλος κλείνει ραντεβού σε κάποιο από τα καταστήματα του Συνεργάτη. Όταν επισκεφθεί το κατάστημα αναφέρει το κινητό του στον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο του καταστήματος ALTERLIFE που έχει κλείσει το ραντεβού κι εκείνος με τη σειρά του τον αναζητά σε ειδική πλατφόρμα. Ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος εντοπίζει το μέλος στο σύστημα, ελέγχει τα διαθέσιμα ψηφιακά κουπόνια του συγκεκριμένου καταστήματος και αφού πρώτα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητά του ψηφιακού κουπονιού του μέλους, εξαργυρώνει εκείνο που επιθυμεί το μέλος, ώστε να κερδίσει την αντίστοιχη παροχή.
    • COFFEE BERRY: Η NOTOS θα χορηγεί στο μέλος κουπόνι ροφήματος καφέ ή/ και σνακ, το οποίο θα είναι εξαργυρώσιμο στο κατάστημα του Συνεργάτη. Το μέλος θα παραδίδει το κουπόνι στο κατάστημα του Συνεργάτη για εξαργύρωση. Η εξαργύρωση αφορά 1 δωρεάν ρόφημα καφέ: espresso, freddo espresso, cappuccino, freddo cappuccino, στιγμιαίο ζεστό, στιγμιαίο κρύο, φίλτρου, ελληνικό. Επιπλέον, η επιλογή καφέ (εκτός φίλτρου & ελληνικού) ισχύει αποκλειστικά για τα 3 χαρμάνια Premium, Elegant, Flavor. Από τα ανωτέρω εξαιρούνται τα ροφήματα με μονοποικιλιακό καφέ και τα  XL μεγέθη. Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά για υπηρεσία take away από το κατάστημα Coffee Berry.
 
  1. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΛΗΞΗ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
 
  • Το μέλος μπορεί να διακόψει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή απευθυνόμενο με φυσική παρουσία στο πολυκατάστημα notos που το εξυπηρετεί ή αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr ή συμπληρώνοντας την παρούσα φόρμα ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών στο 211-1883012, Δευτέρα-Σάββατο, 8.00- 22.00.
Δευτέρα-Σάββατο,8.00-  22.00
  • Σημειώνεται ότι η διακοπή της συμμετοχής στο πρόγραμμα σημαίνει ότι όλοι οι πόντοι θα διαγράφονται και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται. Επίσης, οποιεσδήποτε αιτήσεις πίστωσης πόντων θα ακυρωθούν. Ακόμη, θα τερματίζεται η επικοινωνία μέσω των καναλιών που το μέλος επέλεξε κατά την εγγραφή του.
  • Σε περίπτωση διαγραφής του μέλους και τυχόν επανένταξής του, συνεπάγεται την εκ νέου εκ νέου εγγραφή του στο πρόγραμμα χωρίς αξιώσεις μεταφοράς οποιουδήποτε ιστορικού παραγγελιών, πόντων, προνομίων.
  • Σε περίπτωση που το μέλος δεν κάνει χρήση της συμμετοχής του στο πρόγραμμα για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών από την τελευταία συναλλαγή που έγινε ως συνδεδεμένο μέλος, η συμμετοχή θα απενεργοποιείται αυτόματα. Για την εξυπηρέτηση της σύμβασης με τα μέλη η NOTOS θα επικοινωνεί στα μέλη, τρείς (3) μήνες πριν την ημερομηνία απενεργοποίησης της συμμετοχής, με ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή/και με γραπτό μήνυμα (viber/ sms) στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας που έχουν δηλώσει για την επικείμενη διαγραφή τους από το πρόγραμμα ή και με μήνυμα μέσω της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”).
  • Η NOTOS δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να τερματίσει, να τροποποιήσει, να περιορίσει, να αναστείλει ή να μεταβάλλει το Πρόγραμμα Επιβράβευσης ή/και τους Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή, σε περίπτωση αλλαγών στην ισχύουσα νομοθεσία, αλλαγών στις υπηρεσίες που παρέχονται ή εισαγωγής νέων υπηρεσιών. Οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ μετά από 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία τα μέλη έχουν ενημερωθεί για την αλλαγή αυτή ή από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”), ή με αποστολή sms/viber ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή συνδυασμού αυτών. Εάν το μέλος δεν αποδεχθεί τις αλλαγές, έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συμμετοχή του.
  • Η NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να κάνει μικρές αλλαγές στο πρόγραμμα και στους Όρους και Προϋποθέσεις του προγράμματος χωρίς να παρέχει προηγούμενη ειδοποίηση, υπό την προϋπόθεση ότι αυτές οι αλλαγές δεν επηρεάζουν σημαντικά τη συμμετοχή με αρνητικό τρόπο.
  • Η NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, την παρούσα σύμβαση με το μέλος και να προβεί σε ανάκληση της ιδιότητας μέλους σε περιπτώσεις οποιαδήποτε αποδεδειγμένης κακής χρήσης ή κατάχρησης του προγράμματος ή προσπάθειας απάτης, μη τήρησης των Όρων και Προϋποθέσεων του προγράμματος, αδράνειας μέλους, οποιαδήποτε ψευδής δήλωσης ή οποιαδήποτε συμπεριφοράς επιζήμιας για τα συμφέροντα της NOTOS. Αν η συμμετοχή του μέλους ανακληθεί, θα επηρεάσει την καταλληλότητα για περαιτέρω συμμετοχή στο Πρόγραμμα και τυχόν πόντοι στο λογαριασμό του θα λήξουν αυτόματα και όλα τα προνόμια θα αφαιρεθούν.
  • Η εταιρία NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να ενεργοποιεί ή να απενεργοποιεί τα προνόμια ή/και να προβαίνει σε συνολική διακοπή του προγράμματος προνομίων οποτεδήποτε ή και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία, καθώς το πρόγραμμα αυτό αποτελεί οικειοθελή παροχή της εταιρίας. Το μέλος με την αποδοχή των όρων χρήσης (από τη δήλωση του κινητού τηλεφώνου κατά την εγγραφή και την αναφορά/ καταγραφή του κωδικού ταυτοποίησης) αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητά της και ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της.
  • Σε περίπτωση αιτήματος του μέλους για διαγραφή των προσωπικών του στοιχείων η NOTOS διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του για τριάντα (30) ημέρες από την ημέρα διαγραφής του σε αντίγραφα ασφαλείας. Μετά το πέρας των 30 ημερών διαγράφονται τα προσωπικά δεδομένα από τα αντίγραφα ασφαλείας. Ακόμα και μετά την πάροδο αυτών των 30 ημερών η NOTOS θα διατηρεί τα φορολογικά δεδομένα των αγορών του, ενώ θα διατηρούνται και κάποια βασικά δεδομένα του μέλους, που θα παραμένουν στα αρχεία της για τη διασφάλιση της νομιμότητας της επεξεργασίας τους. Αυτά αφορούν στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας και την ηλεκτρονική διεύθυνση του σε κωδικοποιημένη ψηφιακή μορφή (Hash) με σκοπό τη διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της NOTOS.
 
  1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
 
  • Νομική Βάση και Διαφάνεια Επεξεργασίας Επικαιροποίηση Δεδομένων
Η NOTOS ενημερώνει το μέλος, και το μέλος του προγράμματος αναγνωρίζει ότι είναι ενήμερο για τα κάτωθι:
5.1.α. Για την επεξεργασία των δεδομένων των μελών του προγράμματος όπως περιγράφεται κατωτέρω, η NOTOS στηρίζεται στις εξής νομικές βάσεις:
  • Εκτέλεση σύμβασης: Προκειμένου να επιτευχθούν οι σκοποί της παρούσας σύμβασης δηλαδή α) η συμμετοχή του μέλους στο πρόγραμμα με την καταγραφή και ανάλυση των αγορών του και η επιβράβευση του μέλους με πόντους και προνόμια από τις αγορές του, β) η ενημέρωση του μέλους για ειδικές προσφορές και προνομιακές υπηρεσίες καθώς και γ) η γενική ανάλυση της γενικής αγοραστικής τάσης των μελών του προγράμματος είναι απαραίτητη η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από το μέλος κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα και των δεδομένων που παράγονται από τις συναλλαγές του
Έννομα συμφέροντα: H NOTOS διατηρεί το δικαίωμα να επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα του προκειμένου να βελτιώσει τη διαχείριση του πελατολογίου της και να προωθήσει τα προϊόντα της. Αναλυτικότερα αναφέρεται στην αξιοποίηση των δημογραφικών στοιχείων και των αγοραστικών συνηθειών των μελών με στόχο την αποστολή προωθητικών ενεργειών. Η NOTOS επεξεργάζεται το σύνολο των συναλλαγών που πραγματοποιεί το μέλος (ποσά αγορών, προϊόντα που αγοράζει, συχνότητα αγορών) προκειμένου να προωθήσει σχετικά με τις αγορές προϊόντα στα μέλη της.
Η NOTOS, εφόσον ο χρήστης το επιθυμεί και συγκατατεθεί προς τούτο, διατηρεί επίσης το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (SMS) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου επικοινωνίας επιλέξει στα στοιχεία επικοινωνίας του, που αποκτήθηκαν νομίμως, στο πλαίσιο της εγγραφής στο πρόγραμμα επιβράβευσης «notosmore», για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο της συναλλακτικής τους σχέσης (άρθρο 11 παρ. 3 του ν.3471/2006) και εφόσον το μέλος δεν έχει αντιταχθεί σε αυτή την επικοινωνία. Η ενημέρωση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει, προνομιακή και εξειδικευμένη ενημέρωση για τα προϊόντα της, για ειδικές ή/και γενικές προσφορές, προωθητικές ενέργειες και διαγωνισμούς, την επικοινωνία με το μέλος για την διεξαγωγή ερευνών για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της NOTOS. H αποδοχή των όρων χρήσης από το μέλος συνεπάγεται την αποδοχή επικοινωνίας εμπορικής και ενημερωτικής φύσεως για την εξυπηρέτηση των σκοπών του σχήματος. Το μέλος μπορεί να αντιταχθεί στις εμπορικές επικοινωνίες μέσω των τρόπων που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω. Δε δύναται να αντιταχθεί στις ενημερωτικές επικοινωνίες (info) στις οποίες συμπεριλαμβάνονται -ενδεικτικά- η ενημέρωση διαγραφής από το σχήμα, η αλλαγή επιπέδου, η λήξη πόντων, η ενημέρωση Όρων Χρήσης. Όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο όρο η απεγγραφή από τις info επικοινωνίες σημαίνει και διαγραφή από το σχήμα. Κατά την απεγγραφή του μέλους από προωθητικές ενέργειες η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να εκτελέσει το αίτημα εντός 30 ημερών, ως εκ τούτο το μέλος κατανοεί και αναγνωρίζει ότι σε αυτό το διάστημα η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να του απευθυνθεί με εμπορική επικοινωνία.
5.1.β. Το μέλος έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση πρόσβασης, διόρθωσης και επικαιροποίησης των προσωπικών του δεδομένων και οφείλει να γνωστοποιεί αμελλητί στην εταιρεία οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτά. Οποιαδήποτε τυχόν αλλαγή ειδικά του αριθμού κινητού τηλεφώνου, που το μέλος έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα ή μεταγενέστερα, θα γίνεται αποστέλλοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr
 
5.2. Σκοποί Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων και αποδέκτες προσωπικών δεδομένων – Δικαιώματα Μελών
 
5.2.α. Σκοποί Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων:
 
Η NOTOS συλλέγει και επεξεργάζεται τα ως άνω προσωπικά δεδομένα καθώς και τα δεδομένα που παράγονται από την χρήση των προνομίων από το μέλος:
  1. για την εκτέλεση των όρων του προγράμματος επιβράβευσης «notosmore»,
  2. για την επικοινωνία γενικών ή ειδικών προσφορών προς το μέλος και την ενημέρωσή του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της,
  • για την παροχή των προνομίων και την ανάλυση και έρευνα της αγοραστικής τάσης των πελατών της (κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται, επισκεψιμότητα, είδος προϊόντων που επιλέγουν οι πελάτες, ανταπόκριση στις γενικές και εξειδικευμένες προσφορές κ.α.) προκειμένου να βελτιωθεί η διαχείριση του πελατολογίου της NOTOS και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν καλύτερα στην πελατειακή της βάση,
  1. για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της βάσει νόμου, όπως όταν τα σχετικά δεδομένα ζητούνται από τις φορολογικές αρχές στα πλαίσια ελέγχων ή για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων και εννόμων συμφερόντων της, όπως σε περιπτώσεις υποθέσεων ενώπιον ρυθμιστικών, διοικητικών ή Δικαστικών αρχών και για την διασφάλιση ότι το μέλος είναι ενήλικο φυσικό πρόσωπο και κάτοικος Ελλάδος.
 
5.2.β. Αποδέκτες Δεδομένων:
Για τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση καθενός από τους ανωτέρω σκοπούς επεξεργασίας και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων κάθε αποδέκτη, οι αποδέκτες των δεδομένων του μέλους δύνανται να είναι:
  1. Οι φορολογικές, ελεγκτικές δικαστικές, ρυθμιστικές, κλπ. αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου
  2. Η εταιρεία με την επωνυμία «MENA FRANCHISE SERVICES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε..», η οποία παρέχει υπηρεσίες CRM και η οποία έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την καταχώριση, ενημέρωση, και διατήρηση της βάσης δεδομένων με τα δεδομένα των μελών ως εκτελών την επεξεργασία για λογαριασμό της NOTOS και σύμφωνα με τις οδηγίες και τις καταγεγραμμένες εντολές της ή/και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία παρέχει στο μέλλον στην NOTOS τις ίδιες υπηρεσίες σε αντικατάσταση ή σε συνεργασία με την ως άνω εταιρεία.
  • Εξωτερικοί συνεργάτες που παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και ανάλυσης δεδομένων, στους οποίους διαβιβάζονται με αυστηρούς περιορισμούς και διαδικασίες τα απαραίτητα δεδομένα για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους και την εξυπηρέτηση των μελών.
 
Κατά την καταχώριση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους η NOTOS ως υπεύθυνη επεξεργασίας καθώς και οι πάσης φύσεως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της συμμορφώνονται πλήρως με τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 καθώς και με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και νομολογία σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων και δεσμεύονται συμβατικά για την τήρηση των σχετικών υποχρεώσεών τους.
 
5.2.γ. Δικαιώματα υποκειμένου δεδομένων:
Κάθε μέλος, ως υποκείμενο προσωπικών δεδομένων, δύναται να ασκήσει οποιαδήποτε στιγμή τα δικαιώματά του, όπως αυτά προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 679/2016 Ε.Ε. (ιδίως τα άρθρα 12 έως 23 αυτού) και την εθνική νομοθεσία και ειδικότερα:
  1. το δικαίωμα στην ενημέρωση και την πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα που επεξεργάζεται η NOTOS στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης
  2. το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων του που σχετίζονται με τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα επιβράβευσης
  • το δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης
  1. το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης, και
  2. το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων του που σχετίζονται με το πρόγραμμα επιβράβευσης.
Τα ως άνω δικαιώματα του το μέλος μπορεί ειδικότερα να ασκήσει ως εξής:
 
Για το δικαίωμα / υποχρέωση πρόσβασης και διόρθωσης / συμπλήρωσης των προσωπικών δεδομένων, η Εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη στο πρόγραμμα να δουν, διορθώσουν/συμπληρώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα:
  • στον ιστότοπο του προγράμματος https://www.notos.gr/account/notos-more/, με επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους.
  • υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr .
  • υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr
  • Μέσω του mobile app του πρόγράμματος
Για το δικαίωμα λήψης αντιγράφου ή φορητότητας των προσωπικών δεδομένων, η NOTOS παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη στο πρόγραμμα «notosmore» να λάβουν τα προσωπικά τους δεδομένα ή/και να τα διαβιβάσουν σε άλλο υπεύθυνο επεξεργασίας στο μορφότυπο που θα υποδειχθεί από την αρμόδια εποπτική αρχή, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr
 
Για το δικαίωμα στον περιορισμό της επεξεργασίας, το δικαίωμα διαγραφής μέρους ή του συνόλου (δικαίωμα στη λήθη) καθώς και το δικαίωμα αντίταξης, δηλαδή να προβάλλει αντιρρήσεις, στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων που σχετίζονται με τα προνομία του προγράμματος το μέλος μπορεί να υποβάλλει σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr.
Σε περίπτωση άσκησης οποιουδήποτε εκ των άνω αναφερόμενων δικαιωμάτων του μέλους η NOTOS θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματος εντός (1) ενός μηνός από την ημερομηνία της έγκυρης υποβολής του και αν απαιτείται περισσότερος χρόνος θα ενημερώσει κατάλληλα το μέλος. Σε αυτή την περίπτωση το μέλος ενημερώνεται ότι είναι πιθανό κάποια ελάχιστα αναγκαία από τα προσωπικά δεδομένα του να διατηρούνται, όπως συγκεκριμένα η διεύθυνση email και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου του μέλους σε κωδικοποιημένη ψηφιακή μορφή (hash), , για τη διασφάλιση των έννομων συμφερόντων της NOTOS. Σε περίπτωση γραπτού αιτήματος, θα αποθηκεύεται το αίτημα προς απόδειξη, σε περίπτωση που ζητηθεί. Διευκρινίζεται ότι για να θεωρείται έγκυρη η άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων είναι δυνατό να απαιτείται η ταυτοποίηση του μέλους, με σκοπό να διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά δεδομένα για τα οποία ζητείται κάποια από τις παραπάνω ενέργειες πράγματι ανήκουν στο μέλος/φυσικό πρόσωπο που αιτείται την συγκεκριμένη ενέργεια.
 
Η διαγραφή του μέλους από το πρόγραμμα μπορεί να γίνει ως εξής:
  1. Αποστέλλοντας σχετική επιστολή στην Notos Com Συμμετοχές, στη διεύθυνση Καλυφτάκη 5, Κηφισιά, ΤΚ14564, (- Υπόψη DPO)
  2. Μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@notoscom.gr
  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr
 
Κάθε μέλος μπορεί επίσης να ζητήσει οποτεδήποτε την παύση αποστολής εμπορικής επικοινωνίας, σε ένα ή και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του (Εmail, SMS στο κινητό του τηλέφωνο ή Viber στο κινητό του τηλέφωνο):
  1. από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr μεταβαίνοντας στην ενότητα ««Μέλη notosmore»)»
  2. από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “ notosmore”)
  • μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr.
Το μέλος θα πρέπει να γνωρίζει επίσης ότι, λόγω της φύσης της λειτουργίας του προγράμματος επιβράβευσης η τυχόν άσκηση κάποιων από τα ως άνω δικαιώματα και ιδίως του δικαιώματος αντίταξης ή περιορισμού στην επεξεργασία και, μερικής ή ολικής, διαγραφής των δεδομένων του μέλους, θα επιφέρει και την λήξη της παρούσας συμβατικής σχέσης και συνεπώς της συμμετοχής του μέλους στο πρόγραμμα και την διαγραφή των πόντων που έχει συλλέξει εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος, διότι χωρίς την επεξεργασία των δεδομένων του μέλους δεν μπορεί να λειτουργήσει το πρόγραμμα προνομίων με όρους λογικής αναγκαιότητας.
Σημειωτέον, το εκάστοτε μέλος μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλέσει την συγκατάθεσή του, χωρίς να αναιρείται η, έως και τη στιγμή της ανάκλησης, νομιμότητα της επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων από τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας.
5.2.δ. Χρόνος Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων:
Τα προσωπικά δεδομένα του μέλους θα διατηρεί και επεξεργάζεται η NOTOS έως ότου το μέλος ακυρώσει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα. Παρόλα αυτά κάποια αναγκαία προσωπικά δεδομένα που αφορούν τις συναλλακτικές του σχέσεις με τηνNOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ AEBE. καθώς και τις δηλώσεις του μέλους για την επεξεργασία των δεδομένων του δύνανται να παραμένουν ως πληροφορίες για το μέλος στα συστήματα της NOTOS προς διασφάλιση της απόδειξης της νομιμότητας της επεξεργασίας των δεδομένων του από την NOTOS και την διασφάλιση των έννομων αξιώσεων των μερών.
5.2.ε. Δεδομένα Ειδικής Κατηγορίας:
Το μέλος ενημερώνεται ότι η NOTOS δεν συλλέγει ούτε απαιτεί την κοινοποίηση από το μέλος ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων του (δεδομένα ειδικής κατηγορίας) για τις ανάγκες της εγγραφής μέλους.
5.2.στ. Υποχρέωση Διαφάνειας:
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα του καθώς και την επεξεργασία και προστασία τους το μέλος δύναται να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της NOTOS στο email dpo@notoscom.gr και εφόσον δεν θεωρεί ότι ικανοποιείται από τις ενέργειες της NOTOS ενημερώνεται ότι έχει δικαίωμα προσφυγής στην αρμόδια εποπτική αρχή (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα,
5.2.ζ. Τεχνικά και Οργανωτικά μέτρα προστασίας:
Η NOTOS και οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την, κατά το δυνατό, καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων ενάντια σε τυχαία ή παράνομη καταστροφή ή απώλεια, αλλοίωση, παράνομη γνωστοποίηση ή πρόσβαση σε αυτά και γενικά την παράνομη επεξεργασία τους (συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως πρόσβαση) όπως και για την διασφάλιση της δυνατότητας αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε αυτά.
Αυτά τα μέτρα στόχο έχουν να διασφαλίζουν ένα επίπεδο ασφαλείας που ανταποκρίνεται στον κίνδυνο που μπορεί να διατρέξουν τα συγκεκριμένα δεδομένα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το είδος και την κρισιμότητα των δεδομένων, τις τεχνικές δυνατότητες της NOTOS και των συνεργατών της, την εξέλιξη της τεχνολογίας, το κόστος εφαρμογής και τη φύση, το πεδίο εφαρμογής, το πλαίσιο και τους σκοπούς κάθε συγκεκριμένης επεξεργασίας, εφαρμόζοντας παράλληλα διαδικασίες για την τακτική δοκιμή, εκτίμηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των τεχνικών και των οργανωτικών αυτών μέτρων.
 
Σε κάθε περίπτωση η NOTOS , οι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της δεσμεύονται συμβατικά να διατηρούν το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των μελών και να μην τα κοινοποιούν ή επιτρέπουν την πρόσβαση σε αυτά σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση του μέλους εκτός από τις περιπτώσεις που ρητά προβλέπονται από τον νόμο.
Η NOTOS στο πλαίσιο του προγράμματος προνομίων δύναται να επιτρέπει συνδυαστικές προσφορές με τρίτα μέρη προς τα μέλη του προγράμματος, χωρίς όμως να διαβιβάζει ή κοινοποιεί τα δεδομένα τους και γενικώς εγγυάται ότι ουδεμία άλλη χρήση των προσωπικών δεδομένων του μέλους θα γίνει για άλλους σκοπούς, πέρα από αυτούς που αναφέρονται στους παρόντες όρους χωρίς την εκ των προτέρων ενημέρωση και, όπου απαιτείται, ρητή συγκατάθεσή του μέλους.
 
  1. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ, Περιορισμοί ευθύνης
 
Η NOTOS και οι υπάλληλοι αυτής δεν φέρουν καμία ευθύνη για την περίπτωση που το μέλος για οποιοδήποτε λόγο δε δηλώσει την ιδιότητα του ως μέλος στο ταμείο των πολυκαταστημάτων τη στιγμή της συναλλαγής ή
 
H NOTOS δε φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία, αρχική ή επιγενόμενη, θετική ή αποθετική, άμεση ή έμμεση, προκύπτει από αναστολή, τροποποίηση ή τερματισμό, οποιαδήποτε δυσλειτουργία του προγράμματος.
 
H NOTOS δεν ευθύνεται για οιαδήποτε ζημία στο μέλος, τα λοιπά μέλη του προγράμματος ή τρίτα πρόσωπα εξαιτίας ψευδών ή ανακριβών δηλώσεων του μέλους, ιδίως για τα προσωπικά του στοιχεία του μέλους.
Σε κάθε περίπτωση η τυχόν ευθύνη της NOTOS περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εκ νέου πίστωση τυχόν απολεσθέντων πόντων στο μέλος, που οφείλεται σε συστημική παράλειψη και οποιαδήποτε ευθύνη που δεν μπορεί να αποκλειστεί από το νόμο.
Οι παρόντες όροι αποτελούν το μοναδικό και συνολικό συμβατικό κείμενο που διέπει την σχέση μεταξύ της NOTOS και των μελών του προγράμματος επιβράβευσης και υπερισχύουν οιασδήποτε προηγούμενης μορφής τους και θα ισχύουν ως έχουν μέχρι τυχόν μεταγενέστερη τροποποίησή τους από την NOTOS.
Οι παρόντες όροι ισχύουν για τα μέλη του προγράμματος στην Ελλάδα και διέπουν την σχέση τους με την NOTOS από την 18/07/2022, και ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο και για οιαδήποτε ερμηνεία τους ή διαφορά μεταξύ του μέλους και της NOTOS , ενώ για την ερμηνεία τους αρμόδια είναι αποκλειστικά τα Δικαστήρια των Αθηνών.
 
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 
Τα μέλη, για ερωτήσεις σχετικά με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης, μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών των πολυκαταστημάτων στο 211-1883012, Δευτέρα-Σάββατο, 8.00- 22.00 ή συμπληρώνοντας την παρούσα φόρμα ή με αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφία στο notosmore@notos.gr.