Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των €70!

ΣΥΧΝΕΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
NOTOSmore

1. Τι είναι το NOTOSmore;

To NOTOSmore είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των πολυκαταστημάτων notos και notos.gr. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για ποντοδοτικό πρόγραμμα, βάσει του οποίου τα μέλη με τις αγορές τους σε επιλεγμένα brands συλλέγουν πόντους τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αποκτήσουν κουπόνια και να ενταχθούν σε βαθμίδες προνομίων.

Αναλυτικότερα για το πρόγραμμα επιβράβευσης μπορείς να ενημερωθείς εδώ και από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”).

2. Ποιοι δικαιούνται να γίνουν μέλη του προγράμματος;

Όλα τα φυσικά πρόσωπα έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης NOTOSmore, αρκεί να είναι άνω των 18 ετών και να έχουν ελληνικό αριθμό κινητού τηλεφώνου, που είναι και το βασικό στοιχείο ταυτοποίησής τους ως μέλη του προγράμματος.

3. Τι πρέπει να γνωρίζω προτού εγγραφώ ως μέλος;

Η εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης είναι αμιγώς ψηφιακή.

Μέσω της εγγραφής το μέλος λαμβάνει πόντους για τις αγορές του στα πολυκαταστήματα notos και notos.gr. Επιπλέον, θα λαμβάνει ενημερώσεις για ειδικές προσφορές, εκπτώσεις, αποκλειστικές προσκλήσεις για εκδηλώσεις και πολλά άλλα.

Η συμμετοχή είναι εντελώς δωρεάν, ωστόσο το μέλος θα πρέπει να είναι 18 ετών.

Tο αναγνωριστικό μέλους είναι ο αριθμός του κινητού.

4. Πως γίνομαι μέλος;

Για να γίνεις μέλος του προγράμματος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είσαι άνω των 18 και να διαθέτεις ελληνικό αριθμό κινητού τηλεφώνου στο όνομα σου. Απευθύνεσαι στα ταμεία των φυσικών πολυκαταστημάτων  notos και προχωράς σε εγγραφή υπό τις οδηγίες του υπαλλήλου. Θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου το κινητό σου τηλέφωνο για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση με την απόδοση του εξαψήφιου κωδικού- One-Time Pin (OTP). Ακόμη, μπορείς να εγγραφείς από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, καθώς και από την εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”) συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα εγγραφής. Εναλλακτικά, μπορείς να στείλεις γραπτό μήνυμα NOTOS στο 54045 και να εγγραφείς όπου κι αν βρίσκεσαι.

5. Πως λειτουργεί το πρόγραμμα;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης δομείται πάνω σε 3 άξονες: Εγγραφή, Επιβράβευση, Εξαργύρωση.
Τα μέλη αφού εγγραφούν ξεκινούν να συλλέγουν πόντους μέσα από αγορές και άλλες ενέργειες που ενδέχεται να εφαρμόζει το πρόγραμμα (πχ, διαγωνισμούς, κληρώσεις, κλπ). Το μέλος, ανάλογα με τους πόντους που έχει συλλέξει τοποθετείται σε βαθμίδες (tiers) και πιο συγκεκριμένα:

Level 1: Member (0-999 points)

Level 2: Expert (1.000-1.499 points)

Level 3: Gold (1.500-2.999 points)

Level 4: Vip (3.000 points +)

Το μέλος, για να κερδίσει πόντους, πρέπει να αναφέρει το αναγνωριστικό μέλους (αριθμός κινητού) που σχετίζεται με την εγγραφή του στο ταμείο των πολυκαταστημάτων ή να συνδεθεί στο λογαριασμό του πριν ολοκληρώσει την αγορά του από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr.

Οι πόντοι που κερδίζονται υπολογίζονται για την τοποθέτηση του μέλους σε κάποια από τις παραπάνω βαθμίδες προνομίων.

Το μέλος επιβραβεύεται με προνόμια που απορρέουν από τη βαθμίδα στην οποία τοποθετείται ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνει.

Το μέλος, δύναται να παραμείνει στην κάθε βαθμίδα το μέγιστο 1 έτος, ενώ με συλλογή πόντων μπορεί να ανεβαίνει σταδιακά σε μεγαλύτερη βαθμίδα (ακόμη και όχι διαδοχικά).

Εάν το μέλος κατά τη διάρκεια του έτους μέλους δεν συγκεντρώσει επαρκείς πόντους για να περάσει στη δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη βαθμίδα, θα επιστρέψει στην πρώτη βαθμίδα για το επόμενο έτος μέλους.

6. Πως μπορώ να λάβω την προσφορά καλωσορίσματος;

Όταν δημιουργήσεις λογαριασμό NOTOSmore και ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο πρόγραμμα επιβράβευσης μέσω του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr, καθώς και της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”), άμεσα θα λάβεις την προσφορά καλωσορίσματος με τα προνόμια της πρώτης βαθμίδας. Αναλυτικά τα προνόμια μπορείς να βρεις στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, στην ενότητα «Loyalty dashboard» καθώς και στην εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”).

7. Πως συλλέγω πόντους;

Για να συλλέξεις πόντους, θυμήσου ότι πάντα πρέπει να αναφέρεις τον αριθμό του κινητού σου (αναγνωριστικό μέλους) στα ταμεία των πολυκαταστημάτων. Ειδικά για αγορές που πραγματοποιηθούν μέσω του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr, θα πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου πριν ολοκληρώσεις την αγορά σου.

Οι πόντοι σου θα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, στην ενότητα «Loyalty dashboard» καθώς και στην εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”). Μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες να εμφανιστούν.

8. Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος;

Κάθε βαθμίδα παρέχει στο μέλος προνόμια και κουπόνια, τα οποία δικαιούται να εξαργυρώσει αμέσως μετά την εγγραφή του στο πρόγραμμα επιβράβευσης και σε οποιαδήποτε επόμενη συναλλαγή. Το μέλος μπορεί να επιλέξει τα προνόμια που ταιριάζουν περισσότερο στις δικές του ανάγκες, από τη λίστα των διαθέσιμων προνομίων της βαθμίδας του, για το χρονικό διάστημα που παραμένει σε αυτή. Σε  περίπτωση που το μέλος δεν κάνει χρήση όλων ή μέρους των κουπονιών που δικαιούται,  και τοποθετηθεί σε άλλη βαθμίδα, έχει πρόσβαση μόνο στα νέα κουπόνια. Σε περίπτωση παραμονής του μέλους στην ίδια βαθμίδα ανανεώνονται αυτόματα και τα κουπόνια που δικαιούται.
Επιπλέον, το μέλος, μπορεί να εξαργυρώσει πόντους more για να αποκτήσει κουπόνια για έκπτωση σε συγκεκριμένα brands. Η αφαίρεση των πόντων για την απόκτηση αυτών των κουπονιών δεν επηρεάζουν τη βαθμίδα στην οποία βρίσκεται το μέλος.
Τα μέλη που έχουν συμπληρώσει ορθά την ημερομηνία γέννησής τους λαμβάνουν κουπόνι δώρο 5€ την ημέρα των γενεθλίων τους. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει το μέλος το κουπόνι του είναι να έχει πραγματοποιήσει τη σχετική καταχώρηση το αργότερο 1 ημέρα πριν την ημερομηνία γέννησής του.

 

Αναλυτικά τα προνόμια κάθε βαθμίδας εδώ και στην εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”).

9. Που μπορώ να βρω τις επιβραβεύσεις μου;

Το μέλος θα λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές και επιβραβεύσεις του στη σελίδα του λογαριασμού του, είτε στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, στην ενότητα «Loyalty dashboard» ή/ και στην εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”).

10. Πώς εξαργυρώνω τα προνόμια της βαθμίδας μου;

Το μέλος μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διαθέσιμα προνόμια της βαθμίδας του μέσω των φυσικών πολυκαταστημάτων notos, απευθυνόμενο στον ταμία και μέσω του notos.gr. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται να γίνει log in στο notos.gr και να είναι καταχωρημένος και ως μέλος NOTOSmore, προκειμένου να εμφανιστούν τα διαθέσιμα κουπόνια που δικαιούται και αφορούν στο eshop. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν το μέλος δεν έχει λογαριασμό στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, θα πρέπει να δημιουργήσει έναν και στη συνέχεια να συμπληρώσει το κινητό του στη σχετική φόρμα ώστε να καταχωρηθεί ως μέλος NOTOSmore.

Ειδικά για τα προνόμια που αφορούν σε συνεργάτες του προγράμματος αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν στους όρους του προγράμματος.

11. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους μου για να πάρω ένα κουπόνι;

H εξαργύρωση πόντων για την απόκτηση κουπονιού γίνεται είτε μέσω των ταμείων στα φυσικά πολυκαταστήματα, είτε μέσω του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος μετά το login ως μέλος στο notos.gr. Πρόσβαση στα διαθέσιμα κουπόνια του το μέλος μπορεί να έχει μέσα από το mobile app “notomore” ή τη σύνδεση (login) στο notos.gr.

Σε κάθε περίπτωση, οι ταμίες και η τηλεφωνική υποστήριξη είναι πάντα στη διάθεση του μέλους για την καλύτερη εξυπηρέτηση του.

12. Πως λειτουργεί το εκπτωτικό κουπόνι;

Το εκπτωτικό κουπόνι του μέλους μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα ταμεία των πολυκαταστημάτων notos, καθώς και στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr κατά την ολοκλήρωση μίας online αγοράς, με την προσθήκη του στο καλάθι.

Σε περίπτωση επιστροφής είδους που αγοράστηκε με χρήση κουπονιού, το κουπόνι δεν επανεκδίδεται.

13. Για πόσο καιρό ισχύει το εκπτωτικό κουπόνι μου;

Το εκπτωτικό κουπόνι ισχύει για 1 μήνα. Τα κουπόνια που αντιστοιχούν σε προνόμια της βαθμίδας του κάθε μέλους ισχύουν για 1 έτος (το έτος μέλους).

14. Τι είναι το έτος μέλους;

Το έτος μέλους είναι μια καθορισμένη ημερομηνία για κάθε μέλος και συγκεκριμένα η ημερομηνία εγγραφης, η οποία αναγράφεται στο λογαριασμό μέλους. Στο τέλος του έτους ισχύος της ιδιότητας μέλους, οι πόντοι που τοποθετούν το μέλος σε κάποια από τις βαθμίδες θα μηδενιστούν και θα ξεκινήσει ένα νέο έτος ισχύος για την ιδιότητα μέλους.

15. Μπορώ να έχω περισσότερους από ένα λογαριασμό;

Ο λογαριασμός στο πρόγραμμα είναι ατομικός και συνδέεται με ένα μοναδικό κινητό.

16. Ο λογαριασμός μου μπορεί να μεταφερθεί σε τρίτο πρόσωπο;

Ο λογαριασμός στο πρόγραμμα είναι προσωπικός και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο πρόσωπο.

17. Πώς ενημερώνομαι για τους πόντους μου και τα κουπόνια μου;

Το μέλος μπορεί να ενημερωθεί για τους διαθέσιμους πόντους και τα κουπόνια του από τα ταμεία των φυσικών πολυκαταστημάτων notos, από το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr στην ενότητα «Loyalty dashboard» και μέσω της εφαρμογής του προγράμματος (mobile app “notomore”).

Ειδικά για το notos.gr θα πρέπει να προηγηθεί σύνδεση (login), ώστε το μέλος να έχει πρόσβαση σε όλη την πληροφορία που αφορά στο λογαριασμό του.

18. Υπάρχουν όρια στις αγορές;

Δεν υπάρχουν όρια στις αγορές που μπορεί να κάνει ο πελάτης και κατά συνέπεια στους αντίστοιχους πόντους που θα κερδίσει μέσω αυτών.

19. Για πόσο καιρό ισχύουν οι πόντοι μου;

Οι πόντοι που αποκτά το μέλος έχουν ισχύ 12 μήνες από την ημερομηνία απόκτησής τους. Για παράδειγμα, οι 100 πόντοι που πιστώθηκαν στο μέλος 1/7/22 θα λήξουν 1/7/23.

20. Τι μπορώ να κάνω αν πιστεύω ότι δεν έχουν περαστεί σωστά οι πόντοι μου;

Σε αυτήν την περίπτωση το μέλος μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με το πολυκατάστημα notos που το εξυπηρετεί ή να υποβάλλει σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr ή να καλέσει στο 211-188 30 12 , Δευτέρα-Σάββατο, 8.00- 22.00 και το αίτημά του θα εξυπηρετηθεί το ταχύτερο δυνατό και εντός 5 εργάσιμων ημερών.

21. Έχουν τα προνόμια χρηματική αξία; Εξαργυρώνονται;

Τα προνόμια του προγράμματος δεν έχουν χρηματική αξία και ως τέτοια δεν μπορούν να εξαργυρωθούν.

22. Μπορεί τα προνόμια του προγράμματος να αλλάξουν;

Είναι στην αποκλειστική ευχέρεια της εταιρείας να μεταβάλλει τους όρους του προγράμματος.

23. Μπορεί να λήξει η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα;

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης δε λήγει όσο το πρόγραμμα παραμένει ενεργό από την ιδιοκτήτρια εταιρεία. Ωστόσο, για τα μέλη που δεν έχουν προχωρήσει σε συναλλαγές στα πολυκαταστήματα notos και notos.gr για διάστημα μεγαλύτερο των 4 χρόνων, η διαδικασία διαγραφής εκτελείται αυτόματα.

24. Μπορεί το πρόγραμμα να τερματιστεί;

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερώς να αναστείλει ή να διακόψει οποτεδήποτε, και για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, το πρόγραμμα. Σε αυτή την περίπτωση οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα δε διατηρούν καμία αξίωση.

25. Τι συμβαίνει με τα προνόμιά μου σε περίπτωση που το πρόγραμμα τερματιστεί;

Σε περίπτωση που το πρόγραμμα τερματιστεί όλα τα προνόμια λήγουν αυτόματα.

26. Αν δεν επιθυμώ να είμαι πια μέλος του προγράμματος πως ακυρώνω τη συμμετοχή μου;

Για να ακυρώσει τη συμμετοχή του το μέλος μπορεί να απευθυνθεί στο πολυκατάστημα notos που το εξυπηρετεί ή να υποβάλλει σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση notosmore@notos.gr ή να καλέσει στο 211-188 30 12, Δευτέρα-Σάββατο,8.00- 22.00 και το αίτημά του θα εξυπηρετηθεί το ταχύτερο δυνατό και εντός 5 εργάσιμων ημερών.

27. Σε τι συναινώ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα;

Με την αποστολή του SMS στο 54045 ή με την απόδοση του One-Time Pin στον αρμόδιο υπάλληλο του πολυκαταστήματος κατά τη διαδικασία της εγγραφής, συναινείς στους όρους χρήσης του προγράμματος και κατ’ επέκταση στις επικοινωνίες.

28. Που συμπληρώνω όλα μου τα στοιχεία;

To μέλος μπορεί να συμπληρώσει όλα τα στοιχεία του στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα notos.gr, στην ενότητα «Προσωπικά Στοιχεία» καθώς και στην εφαρμογή του προγράμματος (mobile app “notomore”).

29. Πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα προσωπικά μου στοιχεία;

Τα προσωπικά στοιχεία των μελών διατηρούνται και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς του προγράμματος. Πχ για επαλήθευση στοιχείων, καθώς και για ενημέρωση των μελών σχετικά με προωθητικές / διαφημιστικές ενέργειες.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά στοιχεία βρίσκονται στην Πολιτική Προστασίας Απορρήτου Μέλους.