ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
  • ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ notos.gr
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Θέλω να δημιουργήσω λογαριασμό στο notos.gr
1. Επιλέγεις το πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα.
2. Κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.
4. Αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία σου, κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Ο λογαριασμός σου είναι έτοιμος!
Σημαντικό
• Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
• Ο κωδικός πρόσβασης που θα επιλέξεις θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες και να περιλαμβάνει κεφαλαία , πεζά γράμματα και αριθμούς
• Συμφωνόντας να λαμβάνεις νέα και ενημερώσεις απο το notos.gr  θα λαμβάνεις newsletter με τα νέα και της προσφορές μας.
Θέλω να μπω στο λογαριασμό μου, αλλά έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Σε αυτή την περίπτωση  επιλέγεις το πεδίο "Υπενθύμιση Κωδικού". Στη συνέχεια επιλέγεις την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία επιθυμείς να αποσταλεί το email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού και ακολουθείς τις οδηγίες.
 Ο νέος κωδικός σου είναι έτοιμος.

Αν λάβεις email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχεις ζητήσει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας. Mπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
Θέλω να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό
Κάνεις είσοδο στο notos.gr με το email και τον κωδικό πρόσβασης που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου και συνδέεσαι στη σελίδα του λογαριασμού σου.
Εκεί μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις όλα τα στοιχεία σου :

 • Προσωπικά Στοιχεία
 • Στοιχεία Πρόσβασης
 • Διευθύνσεις
 • Αλλά και να δεις το Ιστορικό Παραγγελιών
Πώς γίνεται η σύνδεση της NOTOSmore με το λογαριασμό μου στο notos.gr

Για τις online αγορές μέσω του e-shop μας, για να επωφεληθείς των προνομίων more, θα χρειαστεί πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο www.notos.gr και αφού συνδεθείς στο λογαριασμό σου να καταχωρήσεις τον αριθμό της κάρτας σου ή τον κωδικό μέλους more από το εικονίδιο του λογαριασμού σου που βρίσκεται δίπλα από το καλάθι αγορών, στο πεδίο ΜΕΛΗ NOTOS MORE.

Έτσι, κάθε φορά που συνδέεσαι στον λογαριασμό σου στο www.notos.gr και πραγματοποιείς ηλεκτρονικές αγορές, θα κερδίζεις αυτόματα και την αντίστοιχη ποντοδότηση.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς:

 • Αν δεν έχει γίνει η σύνδεση του λογαριασμού στο e-shop με την κάρτα σου ή τον κωδικό μέλους more τότε οι πόντοι δεν προστίθενται αυτόματα.
 • Οι πόντοι αποδίδονται με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και πιο συγκεκριμένα με την παραλαβή της παραγγελίας.
Θέλω να βρω ένα προϊόν

Α. Πλοήγηση: Μπορείς να πλοηγηθείς στο κεντρικό menu του notos.gr, αρχικά επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια επιλέγεις τις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσεις σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνεις κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.

Β. By Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS (πάνω αριστερά στο menu), και από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σε ενδιαφέρει βλέπεις την λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.

Γ. Αναζήτηση: Εισάγεις έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείς να ψάξεις οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος κ.λπ.) και να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ψάχνω ένα προϊόν αλλά δεν το βρίσκω. Τί να κάνω;
Επικοινώνησε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στo: 211 188 30 12 είτε μέσω  e-mail στο info@notos.gr  
Θέλω ένα προϊόν που βρήκα στα φυσικά πολυκαταστήματα notos αλλά δεν το βρίσκω στο notos.gr. Γιατί;
Αν ένα προϊόν που έχεις δει στα φυσικά πολυκαταστήματα notos δεν υπάρχει στο notos.gr, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του προϊόντος αυτού. Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή να δεις κάτι στο notos.gr, το οποίο δεν θα υπάρχει στα φυσικά πολυκαταστήματα. Αυτό συμβαίνει στα web exclusive προϊόντα, δηλαδή σε προϊόντα που διατίθενται μόνο μέσω του eshop, και έχουν την σχετική ένδειξη.
Θέλω να γνωρίζω τις επιλογές παραλαβής

Α. Picking Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου -υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos. Μάθε εδώ ποιό είναι το κοντινότερο σου πολυκατάστημα.

Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία. Η παραλαβή μέσω courier αφορά παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής μόνον εντός Ελλάδος.

Θέλω να γνωρίζω τις επιλογές πληρωμής

Οι επιλογές πληρωμής είναι 3:

Α. Αντικαταβολή (Κόστος: 2 ευρώ)

Β. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ

Θέλω να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου
Μπορείς να το κάνεις ανά πάσα στιγμή, κάνοντας είσοδο στο λογαριασμό σου και επιλέγοντας την ενότητα Οι Παραγγελίες μου. Εκεί μπορείς να δεις πληροφορίες για όλες τις παραγγελίες που έχεις καταχωρήσει.
Θέλω να γνωρίζω πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου
  • 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα.

  • 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.

Σημαντικό:
Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τί πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.

Σημαντικό:
Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρηση της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

Θέλω να καταχωρήσω παραγγελία μέσω τηλεφώνου
Οι συνεργάτες μας μπορούν να καταχωρήσουν τηλεφωνικά την παραγγελία σου, στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
Θέλω να επιλέξω το σωστό μέγεθος

Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μπορείς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος για σένα, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λάθους.   

Αν, ωστόσο, χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr

Το προϊόν που έβλεπα στον υπολογιστή έχει ελαφρώς διαφορετική απόχρωση από αυτό που παρέλαβα. Γιατί;
Το οπτικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την ποιότητα ανάλυσης της οθόνης σε κάθε συσκευή. Οι φωτογραφίσεις και η ανάλυση χρωμάτων κατά την επεξεργασία από εμάς έχει γίνει με γνώμονα την πιστότερη δυνατή απόδοση της πραγματικής απόχρωσης κάθε προϊόντος.
Θέλω να εκδοθεί τιμολόγιο
Για να εκδοθεί τιμολόγιο θα πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου στο notos.gr. Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων σου πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα έχεις την επιλογή παραστατικού. (Απόδειξη ή Τιμολόγιο)
Συμβουλές ομορφιάς
Στείλε μας την ερώτησή σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σου απαντήσουμε εντός 24 ωρών.