Χρησιμοποιώντας το notos.gr αποδέχεσαι τη χρήση cookies. Μάθε περισσότερα εδώ

Αναζήτηση
Θέλω να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα
Μπορείς να κάνεις την επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου.
Για να επιστραφεί το προϊόν στα πολυκαταστήματα notos, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «ACS» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Κρατίνου 3-5, Πλατεία Κοτζιά (έναντι Δημαρχείου Αθηνών), 10551 ΑΘΗΝΑ, T. 210-3743000.
Τα πολυκαταστήματα notos αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.
Θέλω να γνωρίζω εάν παίρνω πίσω τα χρήματά μου, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή ή έμβασμα, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που επιστρέφω με κάτι άλλο
Μπορείς να το κάνεις, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3743 170 και 210 3743 120, από Δευτέρα έως και Παρασκευή    10 π.μ. – 5 μ.μ. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.
Αν λείπει κάτι από την παραγγελία μου
Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3743 170 και 210 3743 120, από Δευτέρα έως και Παρασκευή           10 π.μ. – 5 μ.μ.
Αν υπάρχει ελλαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου
Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (210 3743 170 και 210 3743 120, από Δευτέρα έως και Παρασκευή 10 π.μ. – 5 μ.μ.). Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Σημαντικό
  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών και χειλιών, mascara, eyeliner, lip gloss.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κάτω εσώρουχα (στρινγκ, μποξεράκια, σλιπάκια κλπ). Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό μπραζίλιαν, μαγιό στρινγκ και όσα σλιπ μαγιό δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα notos.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
  • Εάν δεν επιθυμείς να αποστείλεις το δέμα με courier, μπορείς να το παραδώσεις αυτοπροσώπως σε οποιοδήποτε φυσικό πολυκατάστημα notos.