Χρησιμοποιώντας το notos.gr αποδέχεσαι τη χρήση cookies. Μάθε περισσότερα εδώ

Αναζήτηση
Θέλω να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα
Αρχικά θα πρέπει να συμπληρώσεις υποχρεωτικά την φόρμα επιστροφής που περιέχεται στην παραγγελία σου ή μπορείς να την κατεβάσεις και να την εκτυπώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Λήψη Φόρμας Επιστροφής notos.gr

Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.

Μπορείς να κάνεις την επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Μετά τις 14 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.

Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.

Για να επιστραφεί το προϊόν στα πολυκαταστήματα notos, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «ACS» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Κρατίνου 3-5, Πλατεία Κοτζιά (έναντι Δημαρχείου Αθηνών), 10551 ΑΘΗΝΑ, T. 210-3743170 προς notos.gr.

Τα πολυκαταστήματα notos αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.
Θέλω να γνωρίζω εάν παίρνω πίσω τα χρήματά μου, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει. Αν η πληρωμή έχει γίνει μέσω Paypal, τότε η επιστροφή σου γίνεται στον Paypal λογαριασμό σου. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.

Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που επιστρέφω με κάτι άλλο
Για αλλαγή προϊόντος μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.  Προσοχή: αλλαγές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το notos.gr και μόνο σε χρώμα ή μέγεθος. Όμως, εάν υπάρχει κοντά σου πολυκατάστημα notos, μπορείς να κάνεις την αλλαγή εκεί, και να επιλέξεις οποιοδήποτε προϊόν θελήσεις.
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.

Μπορείς να κάνεις την επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου. Μετά τις 14 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Αν λείπει κάτι από την παραγγελία μου
Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
Αν υπάρχει ελλαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου
Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.). Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε (ACS) θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Σημαντικό
  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών και χειλιών, mascara, eyeliner, lip gloss.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών και χειλιών, mascara, eyeliner, lip gloss. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε μαξιλάρια ύπνου και σε κάτω εσώρουχα (στρινγκ, μποξεράκια, σλιπάκια κλπ). Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό μπραζίλιαν, μαγιό στρινγκ και όσα σλιπ μαγιό δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα notos.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
  • Εάν δεν επιθυμείς να αποστείλεις το δέμα με courier, μπορείς να το παραδώσεις αυτοπροσώπως σε οποιοδήποτε φυσικό πολυκατάστημα notos.