- ΑΡΧΙΚΗ
ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΩΝ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα!
-
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ notos.gr1. Επιλέγεις το πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα.
2. Κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.
4. Αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία σου, κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Ο λογαριασμός σου είναι έτοιμος!
Σημαντικό
• Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
• Ο κωδικός πρόσβασης που θα επιλέξεις θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες και να περιλαμβάνει κεφαλαία , πεζά γράμματα και αριθμούς
• Συμφωνόντας να λαμβάνεις νέα και ενημερώσεις απο το notos.gr θα λαμβάνεις newsletter με τα νέα και της προσφορές μας.ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥΣε αυτή την περίπτωση επιλέγεις το πεδίο "Υπενθύμιση Κωδικού". Στη συνέχεια επιλέγεις την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία επιθυμείς να αποσταλεί το email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού και ακολουθείς τις οδηγίες.
Ο νέος κωδικός σου είναι έτοιμος.
Αν λάβεις email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχεις ζητήσει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας. Mπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΚάνεις είσοδο στο notos.gr με το email και τον κωδικό πρόσβασης που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου και συνδέεσαι στη σελίδα του λογαριασμού σου.
Εκεί μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις όλα τα στοιχεία σου :
• Προσωπικά Στοιχεία
• Στοιχεία Πρόσβασης
• Διευθύνσεις
• Αλλά και να δεις το Ιστορικό ΠαραγγελιώνΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ more ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ notos.grΓια τις online αγορές μέσω του e-shop μας, για να επωφεληθείς των προνομίων more, θα χρειαστεί πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο www.notos.gr και αφού συνδεθείς στο λογαριασμό σου να καταχωρήσεις τον αριθμό της κάρτας σου ή τον κωδικό μέλους more από το εικονίδιο του λογαριασμού σου που βρίσκεται δίπλα από το καλάθι αγορών, στο πεδίο ΜΕΛΗ NOTOS MORE.
Έτσι, κάθε φορά που συνδέεσαι στον λογαριασμό σου στο www.notos.gr και πραγματοποιείς ηλεκτρονικές αγορές, θα κερδίζεις αυτόματα και την αντίστοιχη ποντοδότηση.
Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς:
• Αν δεν έχει γίνει η σύνδεση του λογαριασμού στο e-shop με την κάρτα σου ή τον κωδικό μέλους more τότε οι πόντοι δεν προστίθενται αυτόματα.
• Οι πόντοι αποδίδονται με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και πιο συγκεκριμένα με την παραλαβή της παραγγελίας. -
ΠΩΣ ΠΛΟΗΓΟΥΜΑΙ ΣΤΟ notos.gr
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΑ. Πλοήγηση: Μπορείς να πλοηγηθείς στο κεντρικό menu του notos.gr, αρχικά επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια επιλέγεις τις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσεις σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνεις κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.
Β. By Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS (πάνω αριστερά στο menu), και από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σε ενδιαφέρει βλέπεις την λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.
Γ. Αναζήτηση: Εισάγεις έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείς να ψάξεις οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος κ.λπ.) και να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;Επικοινώνησε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στo: 211 188 30 12 είτε μέσω e-mail στο info@notos.grΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ notos ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟ notos.gr. ΓΙΑΤΙ;Αν ένα προϊόν που έχεις δει στα φυσικά πολυκαταστήματα notos δεν υπάρχει στο notos.gr, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του προϊόντος αυτού. Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή να δεις κάτι στο notos.gr, το οποίο δεν θα υπάρχει στα φυσικά πολυκαταστήματα. Αυτό συμβαίνει στα web exclusive προϊόντα, δηλαδή σε προϊόντα που διατίθενται μόνο μέσω του eshop, και έχουν την σχετική ένδειξη.
-
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣΑ. Picking Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου -υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos. Μάθε εδώ ποιό είναι το κοντινότερο σου πολυκατάστημα.
Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία. Η παραλαβή μέσω courier αφορά παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής μόνον εντός Ελλάδος.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣΟι επιλογές πληρωμής είναι 3:
Α. Αντικαταβολή (Κόστος: 2 ευρώ)
Β. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ
.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥΜπορείς να το κάνεις ανά πάσα στιγμή, κάνοντας είσοδο στο λογαριασμό σου και επιλέγοντας την ενότητα Οι Παραγγελίες μου. Εκεί μπορείς να δεις πληροφορίες για όλες τις παραγγελίες που έχεις καταχωρήσει.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ-
3 έως 6 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα.
-
5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.
Σημαντικό:
Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
Σημαντικό:
Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρηση της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή. -
-
ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΟι συνεργάτες μας μπορούν να καταχωρήσουν τηλεφωνικά την παραγγελία σου, στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣΟ Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μπορείς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος για σένα, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λάθους.
Αν, ωστόσο, χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr
ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ. ΓΙΑΤΙ;Το οπτικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την ποιότητα ανάλυσης της οθόνης σε κάθε συσκευή. Οι φωτογραφίσεις και η ανάλυση χρωμάτων κατά την επεξεργασία από εμάς έχει γίνει με γνώμονα την πιστότερη δυνατή απόδοση της πραγματικής απόχρωσης κάθε προϊόντος.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΓια να εκδοθεί τιμολόγιο θα πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου στο notos.gr. Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων σου πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα έχεις την επιλογή παραστατικού. (Απόδειξη ή Τιμολόγιο)
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣΣτείλε μας την ερώτησή σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σου απαντήσουμε εντός 24 ωρών.
Δεχόμαστε τις εξής κάρτες:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
Maestro
-
Diners
Διαδικασία:
-
Καταχωρείς τα στοιχεία της συναλλαγής (Αριθμό Κάρτας, CVV2 / CVC2, Ημερομηνία Λήξης Κάρτας).*
-
Τα στοιχεία αυτά μεταφέρονται στο Euronet Internet Payment Gateway.
-
Οι λεπτομέρειες της συναλλαγής μεταφέρονται στο Euronet Transaction Switch.
-
Από εκεί, η συναλλαγή διαβιβάζεται στην εκάστοτε Τράπεζα αποδοχής για περαιτέρω επεξεργασία.
-
Το μήνυμα αποδοχής επιστρέφει στον Transaction Switching Host, που στέλνει επιβεβαίωση στον πελάτη.
-
Ο πελάτης αποδέχεται την πληρωμή και μεταβαίνει σε σελίδα ολοκλήρωσης της συναλλαγής.
*Εάν η κάρτα σου είναι Πιστωτική έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις και τον επιθυμητό αριθμό δόσεων (έως 24 άτοκες)
Σημαντικό:
-
Οι συναλλαγές γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον και όλα τα δεδομένα παραμένουν ιδιωτικά κατά την αποστολή τους στο site.
-
Για τη διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας που θέτει η notos.gr στις ηλεκτρονικές πληρωμές, όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών περνούν από διαδικασία έγκρισης από την εταιρεία notos και από τον εκδότη της κάρτας.
-
Μπορείς να πληρώσεις με κάρτα και από τα Pick Up Points, τα σημεία παραλαβής που βρίσκονται στα φυσικά πολυκαταστήματα notos.
Μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή εάν επιλέξεις τους παρακάτω τρόπους παραλαβής:
Α. Παραλαβή από Pick Up Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου. Υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos.
-
Για Αθήνα: notos Αθήνας
-
Για Νότια & Δυτικά Προάστεια Αττικής: notos Πειραιάς
-
Για Θεσσαλονίκη: notos Θεσσαλονίκης
-
Για Καλαμάτα: notos Καλαμάτας
*Για τις Pick Up παραγγελίες δεν υπάρχει κόστος αντικαταβολής
Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,00€. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία.
Α. Pick Up Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου. Υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos.
Να θυμάσαι ότι μπορείς να ζητήσεις την παραγγελία σου από οποιαδήποτε μέλος του προσωπικού μας, και ότι θα πρέπει να παρουσιάσεις ένα έγκυρο πιστοποιητικό ταυτότητας μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σου.
-
Για Αθήνα: notos Αθήνας, Σταδίου & Αιόλου
-
Για Νότια & Δυτικά Προάστεια Αττικής: notos Πειραιάς
-
Για Θεσσαλονίκη: notos Θεσσαλονίκης
-
Για Καλαμάτα: notos Καλαμάτας
Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € για αστικά κέντρα και 4,50 € για αποστολή σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Οι επιλογές πληρωμής είναι 3:
Α. Αντικαταβολή
Β. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ.
Μπορείς να το κάνεις ανά πάσα στιγμή, κάνοντας είσοδο στο λογαριασμό σου και επιλέγοντας την ενότητα Οι Παραγγελίες μου. Εκεί μπορείς να δεις πληροφορίες για όλες τις παραγγελίες που έχεις καταχωρήσει.
-
3 έως 6 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα.
-
5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.
Σημαντικό:
Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 πμ – 10 μμ στο 211 188 3012 ή στο info@notos.gr.
Εάν έχεις δηλώσει πως επιθυμείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου σε κάποιο από τα Pick Up Points στα φυσικά μας πολυκαταστήματα, μπορείς να το κάνεις εντός 2 εργάσιμων ημερών. Αν η παραγγελία δεν παραληφθεί εντός του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, ακυρώνεται και επιστρέφει στο πολυκατάστημα. Να θυμάσαι ότι μπορείς να ζητήσεις την παραγγελία σου από οποιαδήποτε μέλος του προσωπικού μας, και ότι θα πρέπει να παρουσιάσεις ένα έγκυρο πιστοποιητικό ταυτότητας μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σου.
Αρχικά θα πρέπει να συμπληρώσεις υποχρεωτικά την φόρμα επιστροφής που περιέχεται στην παραγγελία σου ή μπορείς να την κατεβάσεις και να την εκτυπώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Φόρμας Επιστροφής notos.gr
Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής.Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.
Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Για να επιστραφεί το προϊόν στα πολυκαταστήματα notos, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «Γενική Ταχυδρομική» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Αιόλου 94, Τ.Κ. 10559 ΑΘΗΝΑ, T. 211-1887482 προς notos.gr.
Τα πολυκαταστήματα notos αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Αν παρέλαβες και πλήρωσες σε κάποιο pickup point από τα πολυκαταστήματα notos ή notoshome, τότε μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου στο αντίστοιχο πολυκατάστημα και η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων γίνεται εκεί με βάση τον τρόπο που είχες πληρώσει.
Για αλλαγή προϊόντος μπορείς να επικοινωνήσεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση. Προσοχή: αλλαγές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το notos.gr και μόνο σε χρώμα ή μέγεθος. Όμως, εάν υπάρχει κοντά σου πολυκατάστημα notos, μπορείς να κάνεις την αλλαγή εκεί, και να επιλέξεις οποιοδήποτε προϊόν θελήσεις.
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής.Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Μας ενημερώνεις με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος notos.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.). Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
-
Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
-
Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
-
Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, σκουλαρίκια, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών και χειλιών, mascara, eyeliner, lip gloss και κραγιόν. Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε μαξιλάρια ύπνου και σε κάτω εσώρουχα. Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό που δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.
-
Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
-
Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα notos.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
Η διαδικασία παραγγελίας στο notos.gr είναι τόσο εύκολη όσο οι αγορές σου στα φυσικά πολυκαταστήματα notos.
-
Επιλέγεις την κατηγορία που επιθυμείς. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα φίλτρα που βρίσκονται στο αριστερό μενού για να εξειδικεύσεις αυτό που ψάχνεις και να περιορίσεις τα αποτελέσματα.
-
Όταν βρεις αυτό που θέλεις, κάνεις click πάνω και μπαίνεις στην σελίδα με την περιγραφή του προϊόντος.
-
Επιλέγεις χρώμα ή/και μέγεθος (αν υπάρχει αυτή η επιλογή) και πατάς στο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» και το προϊόν ορίζεται αυτόματα ως επιλεγμένο για αγορά.
-
Συνεχίζεις την πλοήγηση, επιλέγεις όσα προϊόντα θέλεις -αν έχεις κάποιο εκπτωτικό κουπόνι το συμπληρώνεις στο πεδίο με το τίτλο ΚΟΥΠΟΝΙ- και όταν τελειώσεις με τις αγορές σου, πηγαίνεις στο Καλάθι Αγορών και πατάς «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Το κουμπί αυτό σε μεταφέρει στη σελίδα με τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
-
Μπορείς να πατήσεις το «ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» για να δεις τα προιόντα που έχεις επιλέξει για αγορά.
Δεν είναι απαραίτητο να έχεις ή να δημιουργήσεις προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλεις από το www.notos.gr. Υπάρχει η επιλογή
«ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ» για αγορές χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού, όμως, αν φτιάξεις τον προσωπικό σου λογαριασμό, έχεις τα εξής οφέλη:
-
Δυνατότητα επιλογής έκδοσης Τιμολογίου.
-
Δυνατότητα αποθήκευσης προσωπικών στοιχείων και διευθύνσεων αποστολής (άρα δεν χρειάζεται να συμπληρώνεις τη φόρμα σε κάθε παραγγελία).
-
Ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.
-
Λίστα επιθυμιών (προσθέτεις τις επιλογές σου στα «Αγαπημένα μου», για να μπορείς να επανέλθεις όποτε θέλεις).
-
Μπορείς να συνδέσεις το λογαριασμό more σου και να εξακολουθήσεις να μαζεύεις πόντους με τις οnline αγορές σου.
Κάθε φορά που το ποντίκι σου περνά πάνω από ένα προϊόν (mouse over), εμφανίζεται η επιλογή «ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΓΟΡΑ». Κάνοντας κλικ στο κουμπί αυτό, βλέπεις όλες τις πληροφορίες για το προϊόν που σε ενδιαφέρει σε ένα pop up παράθυρο, και έχεις την επιλογή να το προσθέσεις άμεσα στο καλάθι σου.
Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
Σημαντικό:
Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρηση της. Μετά το δίωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
Το Καλάθι λειτουργεί ακριβώς όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα προϊόντα που έχεις επιλέξει και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σου. Μπορείς να προσθέτεις ή να αφαιρείς είδη από το Καλάθι σου, ακριβώς όπως σε ένα φυσικό κατάστημα.
Για να δεις το περιεχόμενο του, κάνεις click στο εικονίδιο Τσάντα Με Μαργαρίτα που βρίσκεται στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας. Ο αριθμός που βλέπεις αναγράφει τα είδη που έχεις ήδη διαλέξει και έχεις τοποθετήσει στο καλάθι.
Για να προσθέσεις το προϊόν που σου αρέσει, πατάς στο κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να το αφαιρέσεις, πατάς το εικονίδιο Τσάντα Με Μαργαρίτα στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλεις να αφαιρέσεις.
Πηγαίνεις στο «Καλάθι» και έπειτα επιλέγεις «ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ» όπου εμφανίζονται τα προϊόντα που έχεις επιλέξει. Βρίσκεις το προϊόν που θέλεις και μπορείς να αλλάξεις προσθέτοντας (+) ή αφαιρώντας (-) τεμάχια στην «Ποσότητα» του προϊόντος. Εκεί επιλέγεις τον αριθμό τεμαχίων που θέλεις να παραγγείλεις.
Σημαντικό:
Ορισμένα προϊόντα περιορίζονται σε συγκεκριμένο πλήθος τεμαχίων ανά παραγγελία.
Είναι μια λειτουργία που σου επιτρέπει να κρατάς συγκεντρωμένα σε ένα μέρος όλα αυτά τα προϊόντα που σου έκαναν εντύπωση, όσα θα ήθελες να αγοράσεις μελλοντικά, ή να τα κάνεις δώρο. Προϊόντα που έχεις επιλέξει να προσθέσεις στα «Τα αγαπημένα» μπορούν να μεταφερθούν στο Καλάθι Αγορών όποια στιγμή το θελήσεις. Για να προσθέσεις κάτι στα “Τα αγαπημένα”, μπαίνεις στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος που σε ενδιαφέρει και κάνεις click στο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ » είτε στην προϊόντικη λίστα κάνεις click στην καρδούλα στην πάνω δεξιά γωνία του προϊόντος.
Στο e-shop notos.gr η ασφάλεια συναλλαγών παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο, για αυτό χρησιμοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας.
Συγκεκριμένα:
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank, που χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Σημαντικό:
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ουδεμία προσωπική πληροφορία αποθηκεύεται στο www.notos.gr
Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα: Δεχόμαστε τις εξής κάρτες:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
Maestro
-
Diners
Σημαντικό: για τη διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας που θέτει η notos.gr στις ηλεκτρονικές πληρωμές, όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών περνούν από διαδικασία έγκρισης από την εταιρεία notos και από τον εκδότη της κάρτας.
Αντικαταβολή: Πληρώνεις το ποσό στο διανομέα της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε, την ώρα που παραλαμβάνεις την παραγγελία.
Άτοκες δόσεις
Κάνεις τις αγορές σου με ως και 24 άτοκες δόσεις για οποιαδήποτε αγορά μέσω πιστωτικών καρτών, και έως 36 άτοκες δόσεις για αγορές από 1.500 € με την κάρτα notosplus Visa.
Δωρεάν αποστολή
Έχεις την επιλογή να λάβεις στο σπίτι τις αγορές σου, κατόπιν συνεννόησης, εντός ορίων των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης.
ΑΤΜ
Στο πολυκατάστημα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μπορείς εύκολα και χωρίς αναμονή να πραγματοποιήσεις τις βασικές, καθημερινές σου τραπεζικές συναλλαγές (ανάληψη, κατάθεση ποσού, ενημέρωση για το υπόλοιπο ή τις κινήσεις της κάρτας) από το ΑΤΜ της Alpha Bank και το διατραπεζικό σύστημα συναλλαγών ΔΙΑΣ.
Tax Free
Αν είσαι κάτοικος εκτός της Ε.Ε., έχεις δικαίωμα επιστροφής φόρου στις αγορές άνω των 50€. Ζητάς την ειδική απόδειξη για τις αγορές TAX FREE.
Πληροφορίες: Planet Payment Greece, 210 6749 481, email: office.gr@planetpayment.com. Επιπλέον τα πολυκαταστήματα παρέχουν την υπηρεσία Immediate Cash Refund για να λάβεις την επιστροφή μέρους ΦΠΑ αμέσως μετά τις αγορές σου εντός των πολυκαταστημάτων.
When you are in Greece, you always pay a sales tax (VAT) on most goods you buy, which is already in sales price. As a non EU resident, you are eligible to reclaim this VAT on items purchased here and taken home with you. Additionally, Notos Department Stores provide Immediate Cash Refund service that allows tourists to receive an instant VAT refund before departing EU and stamp it by Customs. To use the Immediate Cash Refund, the tourist must provide a credit card guarantee compliance with all conditions of VAT Refund Regulations and return the voucher to the Planet offices within the required time, which is 30 days from the date of purchase. In case of failure returning the voucher stamped by the customs within 30 days, Planet will charge the credit card of the tourist with the whole VAT amount, plus 2 € as an administrative fee. For more information please visit Planet website or contact us office.gr@planetpayment.com
Δωρεάν μεταποίηση
Ένα ειδικό τμήμα επιδιορθώνει τα ρούχα που αγοράζεις και τα φέρνει στα μέτρα σου.
Το Μυστικό της Καμπίνας
Μέσα στα πολυκαταστήματα notos υπάρχει ένας ιδιαίτερος χώρος όπου η ομορφιά έχει την τιμητική της. Κάθε ένα από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα διαθέτει ειδικά διαμορφωμένη beauty cabin, στην οποία οι σύμβουλοι ομορφιάς πραγματοποιούν ΔΩΡΕΑΝ σε κάθε πελάτισσα ένα απολύτως προσωποποιημένο beauty ritual, ανάλογα με τις ανάγκες της δικής της επιδερμίδας. Κάθε εβδομάδα η καμπίνα φιλοξενεί διαφορετική μάρκα, για αυτό πήγαινε σήμερα σε ένα πολυκατάστημα notos, ενημερώσου για το πρόγραμμα και κλείσε το ραντεβού σου με την αισθητικό μας για μια δωρεάν περιποίηση με τα προϊόντα του αγαπημένου σου brand.
Parking*
Με αγορές άνω των 100€ από το πολυκατάστημα notos Αθήνας, παρκάρεις δωρεάν για 2 ώρες στο parking της Οδού Εμμ. Μπενάκη 10.
Με αγορές άνω των 100€ από το πολυκατάστημα notos Πειραιά, παρκάρεις δωρεάν στο parking της οδού Ευριπίδου 71.
Με αγορές άνω των 100€ από το πολυκατάστημα notos Θεσσαλονίκης, παρκάρεις δωρεάν για 2 ώρες στο parking στον 5ο και 6ο όροφο του πολυκαταστήματος μας. Η είσοδος είναι από την οδό Μητροπόλεως 31.
Οι ίδιοι χώροι στάθμευσης ισχύουν για αγορές ανεξαρτήτως ποσού για τους κατόχους της notosplus Visa.
*Το δωρεάν parking προσφέρεται μόνο με την αγορά ειδών (π.χ. ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, καλλυντικά, είδη σπιτιού, κ.α.) και όχι με αγορές υπηρεσιών (π.χ. δωροεπιταγές, gift cards, κ.α.).
Καφέ
Θεσσαλονίκη: Το black Lime στον ημιώροφο του πολυκαταστήματος της Θεσσαλονίκης, στην καρδιά της εμπορικής αγοράς της πόλης, είναι ήδη σημείο συνάντησης για τους περιπατητές του κέντρου και πολύ γνωστό όχι μόνο για τα νόστιμα κρύα πιάτα και τον γευστικό καφέ, αλλά και για τον κήπο του.
E-SHOP
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
notos ΑΘΗΝΑΣ & notoshome
ΔΕΥΤ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-20:30
ΣΑΒΒ.:10:00-19:00
notos ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΕΥΤ.-TET.-ΣΑΒΒ.:10:00-16:00
ΤΡΙ.-ΠΕΜΠ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-21:00
notos ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΔΕΥΤ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-21:00
ΣΑΒΒ.:10:00-19:00
notos ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΕΥΤ.-TET.-ΣΑΒΒ.: 09:00-16:00
ΤΡΙ.-ΠΕΜΠ.-ΠΑΡΑΣ. :09:00-21:00
Για οποιαδήποτε απορία, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα σου απαντήσει εντός 24 ωρών.