Αναζήτηση

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΩΝ

  1. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ notos.gr
    1. Επιλέγεις το πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα.
    2. Κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
    3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.
    4. Αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία σου, κάνεις κλικ στο κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
    Ο λογαριασμός σου είναι έτοιμος!
    Σημαντικό
    • Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
    • Ο κωδικός πρόσβασης που θα επιλέξεις θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες και να περιλαμβάνει κεφαλαία , πεζά γράμματα και αριθμούς
    • Συμφωνόντας να λαμβάνεις νέα και ενημερώσεις απο το notos.gr  θα λαμβάνεις newsletter με τα νέα και της προσφορές μας.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ
    Σε αυτή την περίπτωση  επιλέγεις το πεδίο "Υπενθύμιση Κωδικού". Στη συνέχεια επιλέγεις την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία επιθυμείς να αποσταλεί το email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού και ακολουθείς τις οδηγίες.
     Ο νέος κωδικός σου είναι έτοιμος.

    Αν λάβεις email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχεις ζητήσει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας. Mπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
    Κάνεις είσοδο στο notos.gr με το email και τον κωδικό πρόσβασης που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου και συνδέεσαι στη σελίδα του λογαριασμού σου.
    Εκεί μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις όλα τα στοιχεία σου :

     • Προσωπικά Στοιχεία
     • Στοιχεία Πρόσβασης
     • Διευθύνσεις
     • Αλλά και να δεις το Ιστορικό Παραγγελιών
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ more ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ notos.gr

    Για τις online αγορές μέσω του e-shop μας, για να επωφεληθείς των προνομίων more, θα χρειαστεί πριν πραγματοποιήσεις την αγορά σου να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο www.notos.gr και αφού συνδεθείς στο λογαριασμό σου να καταχωρήσεις τον αριθμό της κάρτας σου ή τον κωδικό μέλους more από το εικονίδιο του λογαριασμού σου που βρίσκεται δίπλα από το καλάθι αγορών, στο πεδίο ΜΕΛΗ NOTOS MORE.

    Έτσι, κάθε φορά που συνδέεσαι στον λογαριασμό σου στο www.notos.gr και πραγματοποιείς ηλεκτρονικές αγορές, θα κερδίζεις αυτόματα και την αντίστοιχη ποντοδότηση.

    Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς:

     • Αν δεν έχει γίνει η σύνδεση του λογαριασμού στο e-shop με την κάρτα σου ή τον κωδικό μέλους more τότε οι πόντοι δεν προστίθενται αυτόματα.
     • Οι πόντοι αποδίδονται με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και πιο συγκεκριμένα με την παραλαβή της παραγγελίας.
  2. ΠΩΣ ΠΛΟΗΓΟΥΜΑΙ ΣΤΟ notos.gr

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ
    Α. Πλοήγηση: Μπορείς να πλοηγηθείς στο κεντρικό menu του notos.gr, αρχικά επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια επιλέγεις τις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσεις σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνεις κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.
    Β. By Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS (πάνω αριστερά στο menu), και από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σε ενδιαφέρει βλέπεις την λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.
    Γ. Αναζήτηση: Εισάγεις έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείς να ψάξεις οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος κ.λπ.) και να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
    ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
    Επικοινώνησε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στo: 211 188 30 12 είτε μέσω  e-mail στο info@notos.gr  
    ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ notos ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟ notos.gr. ΓΙΑΤΙ;
    Αν ένα προϊόν που έχεις δει στα φυσικά πολυκαταστήματα notos δεν υπάρχει στο notos.gr, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του προϊόντος αυτού. Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή να δεις κάτι στο notos.gr, το οποίο δεν θα υπάρχει στα φυσικά πολυκαταστήματα. Αυτό συμβαίνει στα web exclusive προϊόντα, δηλαδή σε προϊόντα που διατίθενται μόνο μέσω του eshop, και έχουν την σχετική ένδειξη.
  3. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
    Α. Picking Points: Στην περίπτωση που μένεις κοντά σε κάποιο από τα φυσικά μας πολυκαταστήματα, και εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να παραλάβεις αυτοπροσώπως την παραγγελία σου -υπάρχει σημείο παραλαβής σε κάθε φυσικό πολυκατάστημα notos. Μάθε εδώ ποιό είναι το κοντινότερο σου πολυκατάστημα.
    Β. Παραλαβή μέσω εταιρείας courier: Εφόσον συμπληρώσεις σωστά τα στοιχεία σου και τη Διεύθυνση Παραλαβής, η εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική) θα φροντίσει να παραλάβεις την παραγγελία σου το ταχύτερο δυνατό. Θυμίζουμε πως τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 70 €, ενώ το κόστος για παραγγελίες μικρότερης αξίας είναι 2,50 € ανά παραγγελία. Η παραλαβή μέσω courier αφορά παραγγελίες με διεύθυνση αποστολής μόνον εντός Ελλάδος.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    Οι επιλογές πληρωμής είναι 3:
    Α. Αντικαταβολή (Κόστος: 2 ευρώ)
    Β. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
    Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ
    .
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ
    Μπορείς να το κάνεις ανά πάσα στιγμή, κάνοντας είσοδο στο λογαριασμό σου και επιλέγοντας την ενότητα Οι Παραγγελίες μου. Εκεί μπορείς να δεις πληροφορίες για όλες τις παραγγελίες που έχεις καταχωρήσει.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
    • 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα.
    • 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες, για παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα.
    Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.
    Σημαντικό:
    Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
    Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr.
    Σημαντικό:
    Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρηση της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
  4. ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
    Οι συνεργάτες μας μπορούν να καταχωρήσουν τηλεφωνικά την παραγγελία σου, στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ
    Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μπορείς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος για σένα, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λάθους.   
    Αν, ωστόσο, χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 211 188 30 12, από Δευτέρα έως και Σάββατο 8 π.μ. – 10 μ.μ ή στο info@notos.gr
    ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΧΕΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ. ΓΙΑΤΙ;
    Το οπτικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την ποιότητα ανάλυσης της οθόνης σε κάθε συσκευή. Οι φωτογραφίσεις και η ανάλυση χρωμάτων κατά την επεξεργασία από εμάς έχει γίνει με γνώμονα την πιστότερη δυνατή απόδοση της πραγματικής απόχρωσης κάθε προϊόντος.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
    Για να εκδοθεί τιμολόγιο θα πρέπει να συνδεθείς στο λογαριασμό σου στο notos.gr. Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων σου πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα έχεις την επιλογή παραστατικού. (Απόδειξη ή Τιμολόγιο)
    ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
    Στείλε μας την ερώτησή σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σου απαντήσουμε εντός 24 ωρών.

E-SHOP

Αιόλου 94, T.K. 10559 Αθήνα, Ελλάδα.

Τ. 211-188 30 12
ΔΕΥΤ-ΣΑΒΒ: 8.00 – 22.00

ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

 

notos ΑΘΗΝΑΣ & notoshome
ΔΕΥΤ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-20:30
ΣΑΒΒ.:10:00-19:00

notos ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΕΥΤ.-TET.-ΣΑΒΒ.:10:00-16:00
ΤΡΙ.-ΠΕΜΠ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-21:00

notos ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΔΕΥΤ.-ΠΑΡΑΣ.:10:00-21:00
ΣΑΒΒ.:10:00-19:00

notos ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΕΥΤ.-TET.-ΣΑΒΒ.: 09:00-16:00
ΤΡΙ.-ΠΕΜΠ.-ΠΑΡΑΣ. :09:00-21:00

 

Για οποιαδήποτε απορία, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα σου απαντήσει εντός 24 ωρών.